PROIECT
Vulcanii noroiosi au un specific aparte care ii face unici in spatiul romanesc. Sunt putin exploatati de turisti, iar cei ce reusesc sa-l descopere, se indragostesc pur si simplu si revin ori de cate ori au nevoie de putina liniste si curiozitatea de a descoperi mereu cate ceva nou si interesant.
Zona Vulcanii Noroiosi, unica in Romania si Europa din punct de vedere geografic, geologic si botanic, detine un important patrimoniu turistic de resurse naturale si antropice, deci creeaza un cadru propice de dezvoltare a turismului. Produsul turistic Vulcanii Noroiosi, neglijat in ultimii ani, a condus la pierderi si degradari in timp a obiectivelor existente, la ignorarea potentialului activitatii de turism din zona. Printr-o activitate de promovare corespunzatoare, brandul Vulcanii Noroiosi va putea contribui in viitor la relansarea turismului in zona.
Obiectivele de comunicare urmaresc crearea notorietatii marcii si prezentarea avantajelor produsului turistic, castigarea unei pozitii mai bune in ierarhia domeniului turistic si fidelizarea turistilor de pe cele doua piete: interna si externa.
Obiectivele principale sunt :
- Promovarea brandului Muddy Land si a fenomenului vulcanii noroiosi precum si a zonei Buzaului cu traditiile acesteia
- Implementarea de masuri privind protectia mediului si a unui management performant
- Amenajarea de locuri speciale de campare, deschiderea de unitati de alimentatie, dezvoltarea unei ample retele de unitati de cazare, crearea si amplasarea unitatilor de agreement, modernizarea si dezvoltarea infrastructurii generale si turistice.
- Adoptarea unor tehnici occidentale de prestare a serviciilor si oferirea de servicii competitive pe piata interna si international
- Crearea unei oferte turistice diversificate care sa conduca la cresterea volumului activitatii turistice si respectiv, a circulatiei turistice, atragerea numarului de turisti deja existenti, precum si determinarea cresterii numarului acestora.
Aceste masuri trebuie sa aiba drept scop protejarea pe toate planurile a mediului inconjurator, pentru ca acesta sa fie accesibil, in conditii de maxima calitate si generatiilor viitoare care vor sa gaseasca in Romania un loc placut, generator de liniste, placere si deconectare.